ﺯﻭﺟﺘﮏ ﻧﻔﺴﯽ ﻓﯽ ﺍﻟﻤﺪﺕ ﺍﻟﻤﻌﻠﻮﻡ ﻋﻠﯽ ﻣﻬﺮ ﺍﻟﻤﻌﻠﻮﻡ » ﺑﮕﻮ :« ﻗَﺒِﻠْﺖُ »! ﻗَﺒِﻠْﺖُ؟

 .

.
ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻮ ﺧﻮﻧﺪﯼ ﺑﻪ ﻋﻘﺪ ﻣﻮﻗﺖ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪﯼ ..

 .


ﻧﺨﻨﺪ، ........... ﮐﻮﻭﻓﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺭ ﺍﺯﮐﺎﺭ ﮔﺬﺷﺘﻪ !

 .


ﺑﺪﻭ ﺷﺎﻡ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﮐﻦ، ﺗﺮﺟﯿﺤﺎ ﻣﺎﮐﺎﺭﻭﻧﯽ ........ ﯾﻪ ﺗﺎﭖ ﺷﻠﻮﺍﺭﮎ ﺻﻮﺭﺗﯽ هم ﺑﭙﻮﺵ

 

.
:))))))))))))))


www.lovebest4.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

وااااااای خدا خدارو شکر به من مث مونا گیر نمیدی. اخه من ازون زنایی نیستم که .... ولی خدایش حال کردم

سارا
ساعت21:46---19 خرداد 1393
من گفتم ماقبلت.

پرینازم
ساعت20:07---26 دی 1392
سلام
خخ عجبا زورکی بود این عقد الان؟ خخ
وبلاگ منم بیا خوشحال میشم عاقای دختر دزد :|


مونا
ساعت16:17---13 دی 1392
هههههههههههه خدا بگم چی کارت کنه من رفتم ادامه مطلب خخخخخخخ الان زنت شدم عایا خخخخخخخخخ
پاسخ:بله دیگه سریع بدو خونه دوس ندارم خانمم بیرون باشه!خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • آی تی نوشت
  • رفتن
  • کرکره خنده